Kolejny poradnik już na kanale! Tym razem jest to dość ważna pozycja. Na przykładzie pojazdów m. in. Elfa od Train Models Studio pokazuję, jak rozwiązać jeden z najbardziej uporczywych problemów skryptu w taborze Polskim (i nie tylko) w ostatnich wersjach Trainz Railroad Simulator.
By zminimalizować najczęściej zadawane pytania związane z tym problemem na forach itp. opublikowałem wideo poradnik, dzięki któremu łatwo i szybko można rozwiązać problem z zawieszającymi całą grę problem z reflektorami ciągnący się już kilka lat.
Uruchamiamy w Content Managerze interesujący nas dodatek funkcją edytowania skryptu Edit primary script. Uruchamia nam się domyślny edytor tekstu.
Używając funkcji wyszukwiania wpisujemy następującą frazę SetHeadlightState
Gdy edytor wyszuka nam linię, w której powyższe polecenie występuje, stawiamy dwa slashe na jej samym początku //. Operację powtarzamy dla każdej linii, w której SetHeadlightState występuje. Zazwyczaj jest to 3 razy.
Gdy mamy zakomentowane / usunięte linijki zapisujemy plik, zamykamy edytor i zatwierdzamy otwarty do edycji dodatek Ctrl + Shift + E.
Kolejny poradnik już na kanale! Tym razem jest to dość ważna pozycja. Na przykładzie pojazdów m. in. Elfa od Train Models Studio pokazuję, jak rozwiązać jeden z najbardziej uporczywych problemów skryptu w taborze Polskim (i nie tylko) w ostatnich wersjach Trainz Railroad Simulator.
By zminimalizować najczęściej zadawane pytania związane z tym problemem na forach itp. opublikowałem wideo poradnik, dzięki któremu łatwo i szybko można rozwiązać problem z zawieszającymi całą grę problem z reflektorami ciągnący się już kilka lat.
SetHeadlightState
//
. Operację powtarzamy dla każdej linii, w którejSetHeadlightState
występuje. Zazwyczaj jest to 3 razy.